Serviceværkstedet

Serviceværkstedet

Alle tendenser viser, at prisen er danske bilejeres vigtigste parameter, når der skal vælges autoværksted. For selvfølgelig betyder prisen en del, når der skal skrues på vores kæreste eje, men netop derfor er det  også værd at tænke over,om det, der er sparet, nu også er tjent?

 

FDM’s AutoIndex har igen i 2012 endnu en gang kåret Toyotas værksteder til dem med de mest tilfredse kunder. For der er stor forskel på, hvad et Toyota-værksted tilbyder i forhold til det, man får på et uautoriseret værksted. Det kan du læse mere om her.

 

 

De nyeste opdateringer

Den moderne bil – og dermed i høj grad også en Toyota – styres af en computer. Det gælder både selve motoren, og alle de moderne og helt vitale sikkerhedssystemer, der styrer fx bremser og airbags.

 

Når du kører din Toyota til et Toyota værksted, kan du være sikker på, at vi har den nyeste software til rådighed.  Med en opdatering er du sikret, at både bilens drift og sikkerhed fungerer optimalt.

 

 

Værktøj er ikke bare værktøj

Det var Toyota-fabrikkerne, der i sin tid opfandt lean-begrebet for at sikre både effektivitet og kvalitet i produktionen.

Det er principper, som er taget med ud på Toyotas værksteder. Derfor ved alle medarbejdere på et Toyotaværksted præcis hvad deres rolle er i forhold til arbejdet på hver eneste bil, der kommer ind.

 

Efter tilslutningen til den avancerede Toyota IT-tester, der stiller en præcis diagnose på bilens tilstand, påbegyndes arbejdet for værkstedets forskellige faggrupper. Det præcise diagnosesystem sikrer, at kun de relevante reparationer og justeringer udføres.

 

Det at have det rigtige værktøj handler ikke alene om nøgler og tænger, men om at kunne gennemføre de mest effektive og kvalitetssikrede processer.

 

 

Medarbejderne hos Krogsgaard har det sorte bælte

Hos Toyota kaldes medarbejderne på værkstedet ikke mekanikere, men teknikere. Det er ikke, fordi de føler sig bedre end mekanikere på uautoriserede værksteder, men fordi deres efteruddannelse og faglige overbygninger er så specifikt møntet på Toyotas teknik, at de hver især kan betegnes som specialister.

 

Toyotas egen uddannelse omfatter fire niveauer, og når man har nået det eftertragtede fjerde niveau, er man Mester, og dermed har man det sorte bælte i Toyota.

 

 

Hvad er prisen?

Hos Toyota ved vi, at vi sjældent får glade og loyale kunder, hvis vi giver dem ubehagelige overraskelser.

Derfor ved du som Toyota-kunde altid, hvad værkstedbesøget kommer til at koste, allerede inden arbejdet går i gang. Og skulle der mod forventning blive opdaget noget uforudset undervejs, er du den første til at få det at vide, og på den måde kan du sammen med værkstedet træffe en beslutning om, hvad der skal gøres - uden at det kommer bag på dig.

 

 

Ring 72 11 21 10 eller besøg en af vores afdelinger.

 

 

 

 

 

Toyota lige ved hånden

 

 
Til forside
Print
Sitemap
Copyright 2013 © Krogsgaard-Jensen A/S - Herlev Hovedgade 197 - 2730 Herlev - Tlf: 72 11 21 10 - CVR: 21481483